Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni?

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas.
W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas. Nasze Miasto
Dyskonty królują wśród Polaków. Już proc. konsumentów na zakupy spożywcze wybiera się właśnie do tego typu sklepu – wynika z najnowszego badania CBRE.

Zobacz wideo: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety - czym się różnią?:

Kto lubi duże, a kto małe sklepy?

W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas. Znaczącą rolę w decyzji odgrywa odległość sklepu od miejsca zamieszkania, na co wskazało ponad 80 proc. zapytanych. Eksperci CBRE zwracają uwagę na dynamiczne zmiany na polskim rynku handlu spożywczego, które uwypukliła pandemia.

Kto konkretnie kupuje w dyskontach, hipermarketach, supermarketach i małych sklepach? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni? - Gazeta Pomorska

Wróć na lubelskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto