Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni?

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas.
W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas. Nasze Miasto
Dyskonty królują wśród Polaków. Już proc. konsumentów na zakupy spożywcze wybiera się właśnie do tego typu sklepu – wynika z najnowszego badania CBRE.

Zobacz wideo: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety - czym się różnią?:

Kto lubi duże, a kto małe sklepy?

W dużych super- lub hipermarketach w jedzenie zaopatruje się 14 proc. klientów, a małe sklepy osiedlowe preferuje 12 proc. z nas. Znaczącą rolę w decyzji odgrywa odległość sklepu od miejsca zamieszkania, na co wskazało ponad 80 proc. zapytanych. Eksperci CBRE zwracają uwagę na dynamiczne zmiany na polskim rynku handlu spożywczego, które uwypukliła pandemia.

Kto konkretnie kupuje w dyskontach, hipermarketach, supermarketach i małych sklepach? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii:

Wideo

Materiał oryginalny: Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni? - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie